آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال / تصویری

۴۴ بازديد

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال / تصویری

تو این ویدئو از صفر تا صد آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال رو بهتون یاد دادیم. اگر شما هم به دنبال ارز دیجیتال رایگان هستید حتما این ویدئو رو تا آخر ببینید.

 

 

 

برای مشاهده ویدئو آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال کلیک کنید.

 

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

ایردراپ به فرآیندی گفته میشه که در اون، تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال جدید، توکن های خودش رو در ازای یه سری کار به مردم هدیه میده. با انجام این کار افراد زیادی جذب یک ارز دیجیتال میشن و با تیم توسعه دهنده و پروژه اون آشنا میشن. این کار نه تنها یک ارز دیجیتال جدید رو سر زبون ها می ندازه، بلکه باعث میشه شبکه های اجتماعی یک ارز دیجیتال تازه وارد، هزاران دنبال کننده پیدا کنه. در مجموع ایردراپ ها جنبه تبلیغاتی دارند و میشه گفت یک بازی دو سر سود هستند چون هم به نفع تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال هستش هم به نفع افراد شرکت کننده.

 

نکات مهم در رابطه با ایردراپ های ارز دیجیتال

سایت های ایردراپ

 

زمینه کلاه برداری در ایردراپ ها بسیار زیاد هستش. به قدری که در سال 2021 تعداد ایردراپ های تقلبی بسیار بیشتر از ایردراپ های واقعی شده. توجه داشته باشید که راه اندازی یک ایردراپ تقلبی اصلا کار سختی نیست و هرکسی میتونه این کار رو انجام بده. چاره چیه؟

1_اعتبار ایردراپ

همیشه قبل از شرکت در یک ایردراپ، اعتبار اون رو چک کنید. برای این کار می تونید به سایت airdropalert مراجعه کنید. تو این سایت لیستی از ایردراپ های معتبر در حال اجرا قابل مشاهده هستش که با کلیک روی هر کدوم از اون ها می تونید شرایط شرکت توشون رو ببینید. همچنین می تونید به سایت airdrops هم مراجعه کنید تا در رابطه با ایردراپ های در حال اجرا، اطلاعاتی مثل: تیم توسعه دهنده، مقدار هدیه به هر شخص، مقدار کل ایردراپ، شرایط دریافت، هدف پروژه و… رو دریافت کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از ایردراپ های معتبر در سایت صرافی های بزرگی مثل کوکوین و بایننس هم اطلاع رسانی میشه و می تونید با مراجعه به اون ها، در ایردراپ ها شرکت کنید.

یکی دیگر از روش های اطلاع رسانی ایردراپ ها، توییتر هستش. اگر چندتا اکانت معتبردر حوزه ارزهای دیجیتال رو توی توییتر دنبال کنید، می تونید از ایردراپ های زیادی مطلع بشید. البته آشنایی با ایردراپ از طریق توییتر رو اصلا توصیه نمیکنیم چون اکثر ایردرپ های تقلبی از همین توییتر برای تبلیغ و جذب افراد، استفاده می کنند.

2_ایردراپ تقلبی

یکی از نشانه های ایردرپ تقلبی، درخواست پول از افراد شرکت کننده هستش. توچه داشته باشید هر ایردراپی که برای واریز جایزه شما، مبلغی رو برای کارمزد از شما درخواست کنه، قطعا کلاه برداری هستش. نکته بعدی اینکه اگر ایردراپی برای واریز جایزه از شما کلید خصوصی کیف پول ارز دیجیتال تون رو بخواد، باز هم کلاه برداری هستش. توجه داشته باشید که ایردرپ ها همون طور که از اسم شون پیداست، ارز دیجیتال رایگان هستن و برای واریز جایزه نیازی نیست شما کارمزد یا کلید خصوصی بدید.

یکی دیگه از نشانه های ایردراپ تقلبی، جایزه زیاد هستش! ببنید ایردراپ ها چون به افراد زیادی داده میشه، از یه مبلغی بیشتر نیست. مثلا میتونه به هر شخص بین 1 تا 50 دلار بده. اما ایردراپی نیست که به هزاران نفر بتونه 1000 دلار بده. لذا گول رقم بالای هدیه رو نخورین. اصلا ایردراپی که به همه مبلغ زیادی بده، برای خود تیم توسعه دهنده هم نمی صرفه.

 

 

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال

آموزش دریافت ایردراپ ارز دیجیتال

 

عمدتا ایردراپ ها از طریق رباط تلگرامی اجرا میشن. مراحل دریافت ایردراپ ها معمولا شبیه هم هستش و شما با انجام یک سری کار ها مثل: دنبال کردن کانال تلگرام، دبنال کردن توییتر و ریتوییت کردن، تگ دوستاتون زیر یک پست خاص و….، در ایردراپ شرکت داده میشین (مراحل دریافت رو با دقت پیش برید و تمامی شرایط رو رعایت کنید تا ایردراپ بهتون داده بشه). البته ممکنه ایردراپ هایی تفاوت جزئی در مراحل شون داشته باشن و از شما بخوان یک سری کار دیگه از همین قبیل کار ها انجام بدید. اگر هم مرحله ای رو متوجه نشدید، می تونید از translate.google استفاده کنید. در نهایت شما باشد توکن رو به ولت خودتون اضافه کنید و آدرس دریافت رو به رباط تلگرامی بدید تا ایردراپ بعد از مدت زمان مشخصی به شما واریز بشه.

 

 

با ایردراپ چه کنیم؟

بعد از طی کردن مراحل، شما می تونید با مراجعه به سایت etherscan از وضعیت ایردراپ های خودتون با خبر بشید. با وارد کردن آدرس کیف پول تون، می تونید تمامی ایردراپ های در حال اجرا و تمام شده خودتون رو مشاهده کنید.

اینکه بعد از دریافت ایردراپ اون رو نقد کنیم یا نگه داریم، کاملا بستگی به استراتژی شما داره. اگر می خواهید خیلی سریع توکن ایردراپ شده رو بفروشید، می تونید با مراجعه به سایت coinmarketcap لیست صرافی هایی که امکان معامله توکن مد نظر، در اون ها وجود داره رو مشاهده کنید و نسبت به فروش توکن تو اون صرافی اقدام کنید. اگر هم دید بلند مدت دارید، می تونید توکن رو هولد کنید و منتظر بمونید تا قیمتش افزایش پیدا کنه. اما توجه داشته باشید که تمامی ایردراپ ها قرار نیست موفق بشن و قیمت شون رشد کنه، بسیاری از ایردراپ ها بعد از مدتی شکست میخورن و دیگه توکن شون ارزشی نداره.

امید وارم که از این پست لذت برده باشید، مارو دنبال کنید چون قراره تو پست بعدی آموزش نحوه کار با تمامی صرافی های غیرمتمرکز رو بهتون یاد بدیم تا بتونید بدون احراز هویت و محدودیت، تمامی توکن های جدید و قدیم رو معامله کنید.

 

 

Reference : nilanet

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.