آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب

۳۱ بازديد

آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب

تا چندی پیش همه جا صحبت از اینستاگرام بود. افراد به دنبال این بودند تا حسابی را در این برنامه ایجاد کرده و به دنبال افزایش دنبال کننده‌های خود باشند. امروزه اما شرایط تا حدی تغییر کرده است؛ چرا که نام یوتیوب بر سر زبان‌ها افتاده است. هر کجا که بروید، ممکن است نام این برنامه به گوشتان بخورد و مردم از آن به عنوان منبعی برای کسب ثروت یاد کنند، در ادامه آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب می پردازیم.

با توجه به درآمد دلاری‌ای که یوتیوب برای مردم به ارمغان می‌آورد، بدیهی است که ایرانی‌ها می‌توانند از این راه به بهترین شکل استفاده کنند و حقوق خوبی را دریافت نمایند. البته گرفتن این حقوق از سوی سازندگان این برنامه، آن هم در ایران کاری دشوار است، اما افراد تصمیم خود را برای یوتیوبر شدن می‌گیرند و از استراتژی‌های گوناگونی در این راه بهره می‌برند. البته موفقیت یوتیوبرهای ایرانی در چند ماه اخیر نیز بی تاثیر نبوده است. اشخاص این موفقیت‌ها را به چشم می‌بینند و تصمیم می‌گیرند که آن‌ها هم دنباله روی راه آن‌ها باشند. افرادی هستند که کار خود را آغاز کرده‌اند، اما در دریافت سابسکرایبرهای بیشتر ناتوان مانده‌اند. به همین دلیل، آن‌ها هر چه سریع‌تر باید دست به کار شوند و ترفندهایی را برای بهتر شدن انجام دهند. ما تا به حال مطالبی را در این حوزه در دسترس قرار داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آن‌ها بزنید. مطالعه این مقالات در نهایت به شما کمک می‌کند تا یوتیوبر موفقی شوید و بازدیدهای فوق العاده‌ای را برای ویدیوهای خود مشاهده نمایید. امروز نیز در خدمت شما هستیم تا به موضوع آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب بپردازیم. در واقع می‌خواهیم ترفندهایی را به شما معرفی کنیم که در نهایت بیشتر شدن این سابسکرایب‌ها را به دنبال خواهد داشت. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

یک موضوع مشخص برای خود انتخاب کنید

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

 

شاید تا به حال یوتیوبرهایی را به صورت تصادفی دیده باشید که موضوعات کانالشان از شیر مرغ تا جان آدمیزاد است. این دسته از افراد تصور می‌کنند که می‌توانند توجه تمام افراد را به خود جلب نمایند، در صورتی که هرگز این طور نیست. افراد بسیار کمی هستند که می‌توانند با این منوال به موفقیت برسند. در واقع اگر به یوتیوبرهای موفق نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که بر روی یک موضوع خاص تمرکز کرده‌اند. حال در میان این موضوع اساسی کانال، ویدیوهای دیگری را هم در دسترس قعموم قرار می‌دهند که البته آن هم به ندرت رخ می‌دهد؛ ویدیوهایی همچون روزمرگی و ولاگ که می‌توانند اهمیت خاص خودشان را داشته باشند. خوشبختانه امروزه موضوعات گوناگونی برای شروع فعالیت در یوتیوب به چشم می‌خورد که می‌توانید با توجه به سلیقه و هدفی که دارید، نسبت به انتخاب یکی از آن‌ها اقدام نمایید. اگر هم نمی‌دانید که کدام موضوع را انتخاب کندی، توصیه می‌کنیم در این باره جست و جویی در اینترنت داشته باشید. مقادیری از موضوعات پرطرفدار در یوتیوب برای شما خواهد آمد و سپس می‌توانید از میان آن‌ها یکی را برگزینید. البته در انتخاب این موضوع باید نهایت دقت و توجه را به خرج دهید. افراد زیادی بوده‌اند ک هموضوعی را برای خود انتخاب کرده‌، اما در ادامه پشیمان شده‌اند. شما نباید در دسته این افراد قرار بگیرید؛ چرا که پریدن از این شاخه به آن شاخه، هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

 

درک هر چه بهتر الگوریتم های یوتیوب

یوتیوب نیز مانند اینستاگرام و دیگر برنامه‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی از الگوریتم‌هایی برای در دسترس قرار دادن ویدیوها استفاده می‌کند. این الگوریتم‌ها گسترده است و شما با مرور زمان باید آن‌ها را بشناسید تا بتوانید کانالی فوق‌العاده داشته باشید. برای نمونه و در وهله اول، محتوای شما باید کاملا خاص باشد و نظیر آن در جای دیگری مشاهده نشود. چنان چه یوتیوب متوجه شود که این محتوا خاص نیست و کپی برداری از دیگران است، ممکن است دو راه پیش روی شما قرار دهد. امکان دارد که کانال شما در همان ابتدا به علت مسائل مربوط به کپی رایت بسته شود، و یا این که این اتفاق رخ ندهد، اما در ادامه حقوقی به شما تعلق نخواهد گرفت. تعداد لایک‌ها برای یوتیو از اهمیت بالایی برخوردار است. بدیهی است که هر چه تعداد لایک‌ها بیشتر باشد، یوتیوب متوجه می‌شود که کانال شما ارزش بالاتری دارد و آن را به دیگران نیز توصیه می‌کند. پینشهاد دادن این ویدیوها به دیگران باعث می‌شود که سابسکرایبرهای بیشتری هم دریافت نمایید. ضمنا فراموش نکنید که معطل شدن افراد بر روی ویدیوی شما نیز تاثیر به سزایی در معرفی ویدیوهایتان به دیگران خواهد داشت. به عبارت دیگر، ممکن است مردم صرفا چند ثانیه بر روی ویدیو شما معطل بمانند و خیلی سریع به سراغ موارد دیگر بروند. این نوع از بازدید هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. در مقابل اگر مردم چند دقیقه‌ای را برای نظاره کردن ویدیوی شما وقت بگذارند، یوتیوب نیز کانال شما را ارزشمند خواهد دانست. 

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با نیلانت

برای درک بهتر تمامی الگوریتم های گوگل و یوتیوب و آموزش سئو یوتیوب می توانید به دوره آموزش سئو نیلانت مراجعه کنید.

 

خرید سابسکرایب یوتیوب

خرید سابسکرایب یوتیوب

خرید سابسکرایب یوتیوب

 

امروزه برخی از فروشگاه‌ها نسبت به فروش سابسکرایب اقدام می‌کنند. اگر می‌بینید که یک کانال در یوتیوب به صورت ناگهانی افزایش سابسکرایب پیدا می‌کند، یکی از دلایل آن را می‌تواند خرید سابسکرایب یوتیوب باشد. با وجود این که این استراتژی در نوع خود می‌تواند تا حدی یاری‌رسان شما باشد، اما در نظر داشته باشید که بهتر است از دیگر روش‌ها بهره ببرید. شما باید محتواسازی خود را قوی کنید و ویدیوهایتان آن قدر خوب و با کیفیت باشد که به فکر چنین کارهایی هم نباشید. این همان کاری است که امروزه یوتیوبرهای موفق کشورمان انجام می‌دهند. در درجه اول، موضوعاتی که این دسته از افراد به آن‌ها می‌پردازند، بسیار جذاب و گیرا است. همچنین آن‌ها برای ویرایش ویدیوهای خود نیز وقت می‌گذارند تا در نهایت بتوانند بهترین بازخوردها را از مردم بگیرند. پس ما نیز توصیه می‌کنیم که تمرکز خود را بر روی این کارها بگذارید. 

نیلانت

 

انتخاب عناوین جذاب برای ویدیوها

مورد دیگری که اهمیت فراوانی دارد، انتخاب تایتل یا همان عناوین ویدیوهایتان خواهد بود. چنان چه برای ویدیوهای خود از تیترهای فوق العاده استفاده کنید، سبب می‌شود تا بازدید بیشتری هم بگیرید. این افزایش بازدید بعضا منتج به افزایش سابسکرایب هم خواهد شد. البته در این خصوص می‌توانید شیطنت‌هایی هم به خرج دهید و کمی اغراق را چاشنی عناوین ویدیوهای خود کنید. جدا از آن، انتخاب نامی مناسب برای کانال نیز اهمیت زیادی دارد. سعی کنید که این نام حداقل به اسم یوتیوبرهای معروف شبیه نباشد؛ چرا که بعدا مشکلاتی در زمینه جست و جو توسط دیگران به وجود خواهد آمد. این نام نیز باید به نوبه خود خاص و یونیک باشد. ضمن این که اسم کانال شما باید کوتاه باشد تا دیگران بتوانند به سادگی آن را پیدا کنند و ایرادی از این بابت به چشم نخورد.

 

انتخاب کاور جذاب برای ویدیوها

کاور جذاب برای ویدیوها

کاور جذاب برای ویدیوها

 

حتما در مورد اهمیت کاور در اینستاگرام مطالبی را شنیده‌اید. این اهمیت در یوتیوب نیز وجود دارد و شما می‌توانید برای ویدیوهای خود کاور انتخاب کنید. این کاور در یوتیوب با نام تامبنیل نیز شناخته می‌شود. در واقع افراد در ابتدا تامبنیل شما را مشاهده می‌کنند و سپس می‌توانند وارد آن شوند. در صورتی که این کاور جذاب باشد، احتمالا افزایش بازدید را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پیشنهاد ما این است که یه کاور ویدیوهای یوتیوبرهای معروف دقت داشته باشید تا بتوانید از آن‌ها الهام بگیرید. آن‌ها علاوه بر ادیت ویدیو، روزانه وقتی را هم صرف ویرایش تصاویر و قرار دادنشان به عنوان کاور ویدیو می‌کنند که این نیز ترفندی دیگر به شمار می‌رود. کاور ویدیوی شما باید حسابی جلب توجه کند و می‌توانید در آن‌ها از رنگ‌های گوناگون نیز استفاده کنید. با وجود این که ویرایش تصاویر به وسیله نرم افزارهای موبایل مانند اینشات نیز انجام پذیر است، اما ما توصیه می‌کنیم که این کار را با نرم افزارهای قدترمند موجود بر روی رایانه‌های شخصی انجام دهید. برنامه‌های گوناگونی برای این منظور ساخته شده‌اند، اما بی شک بهترین گزینه در این زمینه فتوشاپ است. ابزارها و ابزارک‌های مختلفی در این برنامه وجود دارد که هر یک کارهایی را برای شما انجام خواهند داد. افراد زیادی می‌گویند که یادگیری این برنامه دشوار است و به همین دلیل به سراغش نمی‌روند. حقیقت این است که یوتیوبر شدن به هیچ وجه آسان نیست و برای موفقیت در آن باید پله‌ها را یکی بعد از دیگری طی کنید. این هم یکی از پله‌های بلند است و برای این که بتوانید کاورهایی در حد عادی را تولید کنید، باید حداقل چند روزی را صرف آموزش این برنامه کنید. این موضوع برای ویرایش ویدیوها نیز صدق می‌کند. با این که برای این منظور هم اپلیکیشن‌های اندرویدی و آی او اسی دیده می‌شوند، اما استفاده از نرم افزارهایی نظیر ادوبی پریمیر و موارد مشابه را به شما توصیه می‌کنیم. منابع مختلفی هم برای آموزش این برنامه‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

 

تولید محتوا برای یوتیوب به صورت همیشگی

در پایان این مقاله باید نکته‌ دیگری را به شما بگوییم که بی شک کمکتان خواهد کرد. آن هم این است که تولید محتوای شما باید به صورت مداوم باشد. اگر یک هفته ویدیو آپلود می‌کنید و بیخیال همه چیز می‌شوید و مجددا دو هفته بعد به سراغ یوتیوب می‌آیید، باید بگوییم که متاسفیم و به جایی نخواهید رسید؛ مگر این که تصمیم خود را عوض کنید و محتوا سازی مداوم را در دستور کار قرار دهید. بسیاری از یوتیوبرهای موفق هستند که به صورت روازنه ویدیو آپلود می‌کنند. آن‌ها یوتیوب را شغل اول خود می‌دانند و بیشترین وقت خود را بر روی آن می‌گذارند. اصطلاحا به چنین کانال‌های هم Daily Upload گفته می‌شود. یوتیوب نیز چنین کانال‌هایی را ارزشمند می‌داند. سازندگان این برنامه می‌دانند که چنین یوتیوبرهایی برای مردم وقت می‌گذارند و کارشان جدی است. البته اگر هم فرصت کافی برای انجام این کار را ندارید، بهتر است یک روز در میان نسبت به گذاشتن ویدیو اقدام نمایید. حداقل هفته‌ای یک بار را به این کار اختصاص دهید تا بلکه بتوانید در این خصوص به موفقیت برسید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب

Reference : nilanet



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.