دوره آموزش سئو نیلانت

۳۴ بازديد

دوره آموزش سئو نیلانت

دوره آموزش سئو نیلانت

دوره آموزش سئو نیلانت

برای افرادی که می خواهند صاحب سایت شوند و از این طریق در گوگل بهتر دیده شوند و به جذب مشتری بپردازند، آموزش سئو می تواند امری ضروری محسوب شود. به عبارت ساده تر، سئو را می توان جذب مشتری از طریق گوگل دانست. حال ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که منظور از سئو چیست و نحوه یادگیری آن به چه صورت است؟ در این مقاله قصد داریم به در رابطه با دوره آموزش سئو نیلانت صحبت کنیم تا به ساده ترین شکل ممکن قادر به یادگیری سئو باشید. بنابراین، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

تعریف سئو به زبان ساده

seo

seo

با سرچ یک کلمه در گوگل، تعدادی سایت برای شما نمایش داده می شود که این سایت ها بی دلیل در صفحه اول گوگل جای نگرفته اند. در حقیقت این سایت ها با انجام فعالیت هایی تحت عنوان سئو، موفق به قرارگیری در صفحه نخست گوگل شدند و از آنجا که سرچ این کلمات توسط خیلی از مردم صورت می گیرد، از این رو، می توان درآمد بسیار زیادی را برای سایت های اول گوگل در نظر گرفت. حال قصد داریم با ارائه یک مثال، قدرت سئو و بهینه سازی سایت را به شما نشان دهیم. سرچ عبارت آموزش زبان انگلیسی، بالغ بر شصت هزار بار در ماه به وسیله ایرانی ها در گوگل انجام می شود. حال در صورت داشتن یک سایت و رساندن آن به صفحه اول گوگل و به ویژه 3 سایت اول آن از طریق سئو، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ اگر از این شصت هزار نفر تنها بیست هزار نفر به سایت شما وارد شوند و شما یک محصول زبان انگلیسی با مبلغ دویست هزار تومان در سایت خود داشته باشید، آن وقت اگر از این 20 هزار نفری که به سایت شما وارد شده اند تنها صد نفر اقدام به خریداری محصول تان در ماه کنند، ماهانه چیزی حدود بیست میلیون تومان درآمد نصیبتان خواهد شد. بنابراین، قدرت جذب مشتری و سئو از طریق گوگل بدین شکل خودش را نشان می دهد.

معرفی دوره آموزش سئو نیلانت

فکر نکنید که سئو سایت به همین سادگی قابل انجام است و می توانید به راحتی در صفحه اول گوگل قرار گیرید و پولدار شوید. چرا که سئو دارای اصول و قواعد خاص خود بوده و سایت های اول گوگل نیز مشکلات زیادی را جهت دستیابی به این جایگاه پشت سر گذاشتند. بنابراین، به همین سادگی حاضر به از دست دادن این جایگاه نخواهند بود. بدین ترتیب، مهمترین راه رسیدن به چنین رتبه ای این است که در دوره آموزش سئو نیلانت شرکت کرده تا قادر به بهینه سازی و سئو سایت خود به بهترین شکل ممکن باشید و در صفحه نخست گوگل جای گیرید.

یک سئوکار چه میزان درآمد دارد؟

درآمد سئو کار

درآمد سئو کار

قبل از آغاز آموزش تخصصی سئو، نیاز است تا کمی در رابطه با درآمد حاصل از سئو و سئوکار در ایران حرف بزنیم. سئوکار فردی است که عملیات سئو را انجام می دهد. حال پرسشی که در اینجا مطرح می شود این است که یک سئوکار در ایران چه مقدار درآمد دارد؟ بیشتر کسب و کارها و مشاغل سنتی از زمان شیوع کرونا دیگر به اندازه قبل مشتری ندارند و به سراغ اینترنتی کردن کسب و کار خود مثلاً با ساخت سایت، ایجاد پیج اینستاگرام و … رفتند. بسیاری از کسب و کارها که در این وضعیت اقدام به ساخت و راه اندازی سایت نمودند، نیازمند بهتر دیده شدن در گوگل و جذب مشتری هستند و انجام این کار فقط در صورتی میسر است که یا با شرکت در دوره آموزش سئو نیلانت، آن را یاد بگیرند یا اینکه سایت خود را به یک سئوکار حرفه ای بسپارند. با این تفاسیر، سئوکاران با درخواست های زیادی به ویژه در سال 1399 و 1400 مواجه شدند. و در حال حاضر، در صورتی که سئوکار بخواهد برای سایتی یک کلمه را سئو کند و آن را در صفحه نخست گوگل قرار دهد، هزینه ای کمتر از ده میلیون تومان دریافت نخواهد کرد. منظور از سئو کردن یک کلمه چیست؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

منظور از سئو کردن یک کلمه چیست؟

در صورت سرچ کردن عبارت آموزش زبان آلمانی در گوگل، تعدادی سایت برای شما به نمایش درخواهد آمد و با کلیک کردن بر روی هر یک از این نتایج گوگل، به یک صفحه وارد می شوید. در حقیقت می توان گفت که بهینه سازی و سئوی این صفحه برای آموزش زبان آلمانی انجام شده است و در واقع گوگل متوجه شده که باید با سرچ کردن آموزش زبان آلمانی، این صفحه از سایت را به کاربر نمایش دهد. به این کار سئو کردن یک کلمه برای سایت اطلاق می شود. حال به سراغ ادامه مطلب قبلی می رویم. در صورت سئو کردن دست کم ده کلمه در طول یکسال برای یک سایت و اگر به طور متوسط هزینه سئوی هر کلمه نیز ده میلیون تومان باشد، آن وقت شما صد میلیون تومان در سال از سئو کسب درآمد خواهید کرد. البته لازم به ذکر است که این مبلغ حداقل در نظر گرفته شده است و ممکن است خیلی بیشتر از مقدار ذکر شده باشد. در ایران روز به روز شاهد رونق بیشتر بازار کار سئوکاران و کار سئو هستیم و هر سئوکاری که دارای رزومه کاری قوی تری باشد، مسلماً پروژه های بیشتری به وی واگذار خواهد شد. حال قصد داریم به برسی تخصصی مسئله سئو بپردازیم.

 

 

آشنایی با انواع سئو

آشنایی با انواع سئو

آشنایی با انواع سئو

به طور کلی سئو دارای 3 نوع می باشد:
1- سئو کلاه سفید
منظور از سئوی کلاه سفید این است که همه عملیات سئو به شکلی کاملاً قانونی و در قالب اصول و قواعد گوگل انجام شود.
2-سئو کلاه خاکستری
منظور از سئوی کلاه خاکستری این است که امکان دور زدن قوانین سئو در برخی موارد وجود دارد و در بعضی موارد نیز بایستی کاملاً مطابق با قوانین سئو گوگل عمل کنید.
3-سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه بسیار خطرناک بوده و در آن تمام عملیات سئو با دور زدن قوانین گوگل همراه است و در صورت مطلع شدن گوگل از این امر، فوراً با زدن دکمه اتو، اقدام به حذف سایت شما در نتایج گوگل خواهد نمود و سایت شما پنالتی می شود. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر، کل سایت پنالتی نشده و تنها صفحه ای که در آن قوانین گوگل را زیر پا گذاشتید پنالتی می شود.

لفظ های تخصصی 3 مدل بالا عبارتند از: سئو کلاه سفید(White Hat Seo)، سئو کلاه خاکستری(Gray Hat Seo) و سئو کلاه سیاه(Black Hat Seo)

معرفی سئو کلاه سفید

یکی از مباحث مطرح شده در دوره آموزش سئو نیلانت، سئو کلاه سفید است که حال می خواهیم به شرح این نوع سئو بپردازیم. همانگونه که در مطالب بالا ذکر شد، انجام عملیات سئو کاملاً مطابق با قوانین گوگل را، سئو کلاه سفید گویند. به این معنا که شما بایستی همواره اقدام به تولید و انتشار محتوای مستمر و اصولی در سایت خود نمایید. یا سعی کنید برای آشنایی با محتوای اصولی، نحوه تولید آن را یاد بگیرید. می توان آینده خوبی را برای سایت هایی که همواره بر اساس قوانین سئو کلاه سفید عمل می کنند، متصور شد. ولی نکته حائز اهمیت در اینجا این است که این نوع سایت ها، جهت رسیدن به صفحه اول گوگل برای کلمات سخت، نیازمند زمان بیشتری خواهند بود. چرا که رقبای آنها به سراغ سئو کلاه سیاه یا کلاه خاکستری می روند و در نتیجه کار شما دشوارتر خواهد شد. بنابراین، با عبور از مبحث سئوی کلاه سفید، می خواهیم به سراغ سایر روش های انجام عملیات سئو سایت برویم.

معرفی سئو کلاه خاکستری

یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین روش ها از دید سئوکاران، سئو کلاه خاکستری است که می توانیم بگوییم بالغ بر 50 درصد از سایت ها از این شیوه جهت سئو سایت خود بهره می گیرند. چرا که دارای ریسک کمتری بوده و در مدت زمان کمتری قادر به رسیدن به صفحه اول گوگل و در نتیجه لینک یک گوگل خواهند بود. توصیه ما به شما، استفاده از سئو کلاه خاکستری برای سایت تان می باشد. چرا که هم به هزینه کمتری احتیاج دارد و هم در وقت شما صرفه جویی خواهد شد و همین موارد می تواند از فواید این نوع سئو محسوب گردد.

معرفی سئو کلاه سیاه

حال نوبت به مبحث جنجالی سئو یعنی سئو کلاه سیاه می رسد. برای اینکه به سراغ این نوع سئو بروید باید به صورت تخصصی سئو را آموزش دیده باشید تا دقیقاً بدانید که برای رسیدن به صفحه اول گوگل، بایستی چه کاری را در کجا انجام دهید. یادتان باشد که پیاده سازی سئو کلاه سیاه نیازمند داشتن دانش و تخصص لازم بوده و به همین راحتی قابل انجام نیست. چرا که اگر گوگل در این مسیر متوجه عملیات سئو شما شود، آنوقت اقدام به جریمه و پنالتی شما خواهد نمود. به عبارت دیگر، در این نوع سئو، نخستین اشتباه را می توان آخرین اشتباه دانست. بنابراین، در صورت داشتن دانش اندک در حوزه سئو سایت، توصیه ما به شما این است که هرگز به سراغ سئو کلاه سیاه نروید.

 

 

منظور از کلمه کلیدی در سئو سایت چیست؟

کلمه کلیدی در سئو سایت

کلمه کلیدی در سئو سایت

کلمه کلیدی در سئو همان چیزی است که شما بایستی تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرید. بنابراین می خواهیم در رابطه با کلمه کلیدی در سئو سایت صحبت کنیم و ببینیم چه نقشی را در این حوزه ایفا می کند؟ در ادامه مثالی را مطرح می کنیم تا بهتر بتوانید این مسئله را درک کنید. در صورت سرچ عبارت ” لباس مجلسی” در گوگل، سایت هایی در نتایج گوگل نمایش داده می شوند. به عبارت “لباس مجلسی” در سئو، کلمه کلیدی گفته می شود و در واقع سایت های ظاهر شده پس از سرچ این عبارت در گوگل، عملیات سئو را بر روی این کلمه کلیدی انجام داده اند و به همین دلیل در نتایج گوگل قابل مشاهده هستند.

کلمه کلیدی یا همان انکرتکست

انکر تکست لفظ تخصصی کلمه کلیدی می باشد. و به کلمه یا متن لینک دار شده ای که شما بر روی آن کلیک می کنید، اطلاق می شود. بنابراین در صورت شنیدن Anchor Text یادتان باشد منظور از آن همان کلمه کلیدی می باشد.

آشنایی با انواع انکرتکست یا کلمه کلیدی

کلمه کلیدی دارای 3 مدل متداول بوده که شما آشنایی کاملی با آنها در دوره آموزش سئو نیلانت پیدا خواهید کرد. در ادامه قصد داریم به شرح دقیق و کامل این 3 مدل انکرتکست بپردازیم.
Exact Match
منظور از اگزکت مچ، کلمه کلیدی اصلی می باشد که قصد سئوی آن را داریم. مثلاً کلمه “آموزش سئو”
Broad Match
برود مچ، به معنای کلمه کلیدی اصلی شما به همراه پسوند یا پیشوند می باشد. مثلاً “دوره آموزش سئو” یا “آموزش سئو حضوری”
Phrase Match
منظور از فیریز مچ، کلمه کلیدی اصلی شما در جمله است. مثلاً “بهترین دوره آموزش سئو نیلانت”

حال که با 3 مدل کلمه کلیدی در مطالب فوق آشنا شدید، می خواهیم به سراغ سایر مدل های کلمه کلیدی در سئو سایت برویم.

 

سایر مدل های کلمه کلیدی در سئو سایت

در دوره آموزش سئو نیلانت، شما با چندین نوع دیگر از کلمه کلیدی آشنا خواهید شد. طول انکرتکست ها از دیگر نکاتی است که بایستی مورد توجه قرار دهید، به عنوان مثال، کلمه کلیدی فیریز مچ در مقایسه با کلمه کلیدی اگزکت مچ طولانی تر است.

• کلمه کلیدی کوتاه
به کلمات کلیدی تک کلمه ای، کلمه کلیدی کوتاه گفته می شود، مانند سئو، بورس، فیلمبرداری و غیره. می توانیم بگوییم انجام سئو کلمات کلیدی کوتاه، به دلیل تنگاتنگ بودن رقابت، دشوارترین نوع سئو محسوب می شود.
• کلمه کلیدی متوسط
به طور کلی کلمه کلیدی متوسط ترکیبی از 2 یا 3 کلمه در کنار هم است. مانند آموزش بلاگری، آموزش زبان انگلیسی و غیره. که سئوی این کلمات کار راحت تری خواهد بود. همچنین کلمات کلیدی متوسط از محبوب ترین نوع کلمات بوده و کاربران به سرچ این نوع کلمات در گوگل بیشتر می پردازند و می توان گفت که هدفمندتر هستند.
• کلمه کلیدی طولانی
کلمه کلیدی لانگ تیل یا همان طولانی که تأکید زیادی بر نحوه انجام آن در دوره آموزش سئو نیلانت می شود. این کلمات شامل ترکیبی از 3 یا 5 کلمه در کنار هم هستند.

مانند پکیج های آموزش زبان انگلیسی که متشکل از چهار کلمه کنار یکدیگر می باشند. بر این اساس، شما می توانید به سرعت از رتبه خوبی در گوگل برخوردار شوید.

 

 

چگونه کلمه کلیدی را در سئو سایت بیابیم؟

چگونه کلمه کلیدی را در سئو سایت بیابیم؟

چگونه کلمه کلیدی را در سئو سایت بیابیم؟

یکی از روش های مناسب جهت یافتن کلمه کلیدی در سئو سایت را که کاملاً رایگان نیز می باشد، بیان می نماییم. در واقع این روش به شما کمک شایانی می‌ کند که آن کلمه کلیدی که در گوگل بیشترین بازدید را توسط مخاطبان به خود اختصاص می دهد را پیدا کنید. هنگامی که شما دوره آموزش سئو نیلانت را به صورت کامل بگذرانید، آنگاه می توانید تمامی روش هایی که به پیدا کردن کلمات کلیدی حوزه کاری شما مربوط می شود را فرا بگیرید. شما در این روش کلمه کلیدی اصلی را در گوگل سرچ می کنید و در قسمت پایین صفحه کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده خواهید نمود. مثلا اگر شما آموزش کلاب هاوس را به عنوان کلمه کلیدی اصلی در گوگل سرچ کنید، سپس در صفحه ای که باز می شود، کلمات مرتبط به آن را از قبیل آموزش کلاب هاوس اندروید، برنامه کلاب هاوس و دعوتنامه کلاب هاوس را مشاهده می نمایید.

نحوه یادگیری کلاب هاوس
کلماتی که در بالا بیان نمودیم، با کلمه کلیدی اصلی شما مرتبط است. این کلمات که به کلمات کلیدی لانگ تیل معروف هستند، دارای بیشترین سرچ در گوگل توسط کاربران می باشند. از این رو، شما با یک مقاله داخل سایت خود در رابطه با این کلمات کلیدی می توانید به جذب مخاطبان بیشتری بپردازید. در دوره آموزش سئو نیلانت، روش های لازم جهت افزایش ورودی سایت به بهترین نحو بیان می گردد که می توانید از آنها استفاده نمایید.

 

 

مفهوم سرچ کنسول در سئو

سرچ کنسول

سرچ کنسول

یکی از بخش‌ های مهم دوره آموزش سئو نیلانت، مبحث سرچ کنسول است که باید مد نظر خود قرار دهید. باید بدانید که سرچ کنسول از اساسی ترین ابزار برای سئوکار به شمار می ‌آید. زیرا با این ابزار که مربوط به خود گوگل می باشد، به راحتی می ‌توانید به تجزیه و تحلیل سایت خود بپردازید. بر این اساس، فعال سازی سرچ کنسول یک مورد مهم تلقی می‌ گردد. پس باید اقدام به سرچ کنسول برای سایت خود نمایید تا تمامی اطلاعات لازم را داشته باشید و بررسی‌ های لازم را در رابطه با سایت خود به نحو مطلوبی بتوانید انجام دهید.

بیان مزیت ‌های سرچ کنسول برای سایت

در واقع شما با فعال سازی سرچ کنسول برای سایت خود شرایط سایت را در گوگل و اطلاعات روزانه آن را به طور دقیق می ‌توانید مورد بررسی قرار دهید. برای مثال، سرچ کنسول خیلی دقیق به شما می گوید که چقدر به صورت روزانه در نتایج گوگل دیده شده اید و یا اینکه ارورهای سایت شما چه مواردی بوده است. همچنین تعداد کلیک بر روی نتایج سایت شما و چگونگی لینک سازی های خارجی شما را کاملا بیان می کند. علاوه بر آن، چند روز پس از اولین فعال سازی، یک نمودار بر روی سایت شما ظاهر می گردد که می توانید آن را مشاهده کنید. شاید این سوال برایتان پیش آید که این نمودار در سرچ کنسول به چه معنا است. شما در دوره آموزش سئو نیلانت به صورت کامل سرچ کنسول را با جزئیات آن یاد می گیرید.

– معرفی توتال کلیک در سرچ کنسول
این ابزار می تواند تمامی کلیک هایی که سایت شما در نتایج گوگل گرفته است را کامل نمایش دهد. البته این نمایش بر اساس تاریخ مشخصی می باشد.
– آشنایی با توتال ایمپرشن در سرچ کنسول
تعداد دفعاتی که سایت شما در نتایج گوگل دیده می‌ شود را توتال ایمپرشن گویند. مثلاً برخی سایت ها در دو یا سه ماه اخیر چندین هزار بار در نتایج گوگل دیده می شوند.
– اورج پوزیشن در سرچ کنسول چه معنایی دارد؟
اصولا در نتایج گوگل به میانگین کلمات کلیدی سایت شما و رتبه صفحات آن، اورج پوزیشن می گویند. هر چقدر که این عدد نزدیک به عدد 1 باشد، به مفهوم این است که سایت شما شرایط مناسبی دارد و شما به رتبه یک گوگل بسیار نزدیک هستید.
– اورج سی تی آر در سرچ کنسول
نرخ تبدیل سایت را سی تی آر می نامند و به میانگین نرخ کلیک بر روی نتایج سایت در گوگل، اورج سی تی آر گفته می شود. ناگفته نماند که این مورد یکی از مهم ترین بخش های دوره آموزش سئو نیلانت محسوب می شود. در صورتی که سی تی آر سایت شما افزایش یابد، در نتیجه شرایط خوبی را برای سایت شما رقم خواهد زد.

 

 

توضیحات جامع در رابطه با ریدایرکت کردن سایت

ریدایرکت

ریدایرکت

یکی از مسائل مهمی که در دوره آموزش سئو نیلانت می ‌توان به آن اشاره نمود، مبحث ریدایرکت کردن در سایت است. در واقع در دوره های سئو هنگامی که در مسیر سئو سایت قرار بگیرید، خودتان به موضوع ریدایرکت کردن برخورد خواهید کرد و سوالاتی را در رابطه با آن می پرسید. با یک مثال مفهوم ریدایرکت کردن را برای شما بیان می نماییم. مثلاً هنگامی که شما نمی خواهید به تلفن خود پاسخ دهید و شماره خود را بر روی شماره دیگری دایورت می نمایید تا شخص دیگری پاسخ تلفن شما را بدهد، این کار به مفهوم ریدایرکت کردن می باشد. در حقیقت احتمال دارد که یک صفحه از سایت موجود نباشد و یا اینکه تغییراتی در آن صورت گرفته شده باشد که در این صورت شما از گوگل می ‌خواهید، هنگامی که شخصی بر روی لینک این صفحه کلیک نماید، سریع وارد صفحه دیگری که شما مشخص کرده اید شود و کاربران صفحه مد نظر شما را ببینند. بنابراین این امر ریدایرکت کردن در سایت می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

معرفی انواع مختلف ریدایرکت کردن در دوره آموزش سئو نیلانت

در ادامه این مقاله شما را با چند نوع متداول ریدایرکت آشنا می نماییم که مهم ترین انواع ریدایرکت ها به حساب می آیند. ناگفته نماند که در دوره پیشرفته آموزش سئو توضیحات بیشتری در مورد ریدایرکت بیان نموده ایم که می توانید به مطالعه آنها در همین سایت بپردازید.
● ریدایرکت 301
این نوع ریدایرکت نقش بسزایی در انتقال ارزش و اعتبار صفحه قبلی سایت به صفحه جدید دارد که بسیار کاربردی است.
● ریدایرکت 302
در بسیاری از مواقع لازم است به گوگل اطلاع دهید که صفحه جدیدی پیدا شده است تا کاربر را به این صفحه منتقل کند. اما ارزش و اعتبار را منتقل نکند. برای این منظور، ریدایرکت 302 مورد استفاده قرار می گیرد.

● ریدایرکت 307
در ریدایرکت 307 شما می توانید به گوگل بگویید که به طور موقت می خواهید صفحه مورد نظر شما به صفحه جدید منتقل شود. ولی هر زمان که خواستید به صفحه قبلی بازگردید و در عین حال اعتبار منتقل نشود. این ریدایرکت برای این منظور به کار برده می شود.
● ریدایرکت 410
در واقع ریدایرکت های سری 410 در رابطه با حذف صفحه از نتایج گوگل می باشد. بر این اساس، در ریدایرکت 410 شما می ‌توانید به گوگل اطلاع دهید که صفحه مورد نظرتان حذف شده است. پس این صفحه از نتایج گوگل نیز پاک شود.
● ریدایرکت 451
در صورتی که صفحه مورد نظر سایت شما به دلایل امنیتی حذف گردیده باشد، شما می توانید در این ریدایرکت به گوگل بگویید که این صفحه را از نتایج گوگل حذف نماید.
نکته مهم
به طور کلی در ریدایرکت های سری 400، شما فقط می توانید به گوگل اطلاع دهید که صفحه مورد نظر که حذف شده است را از نتایج گوگل حذف نماید. ولی امکان انتقال وجود ندارد.

نحوه انجام ریدایرکت کردن

روش ریدایرکت کردن صفحات سایت به آسانی با افزونه YOAST SEO نسخه پولی انجام می شود. ولی در صورت نداشتن این افزونه، افزونه های دیگری هستند که به خوبی کار انتقال صفحات را انجام می دهند.

 

 

آیا دوره آموزش سئو نیلانت فقط مختص وردپرس می باشد؟

دوره آموزش سئو نیلانت

دوره آموزش سئو نیلانت

سوالی که در اینجا مطرح می ‌شود این است که آیا دوره آموزش سئو نیلانت فقط مخصوص وردپرس می باشد یا اینکه کلا بر روی تمامی سایت ها با هر زبان برنامه نویسی قابلیت اجرا دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که آموزش سئو محدود به CMS خاصی نمی باشد. اطلاعات سئو با هر زبان برنامه ریزی و بر روی هر سایت قابل اجرا است. در این میان، وردپرس به علت داشتن انواع افزونه ها کار سئو را آسان تر می نماید و در نهایت مسیر سئو سایت شما با سایت های دیگر فقط چند درصد تفاوت پیدا می کند که آن هم به افزونه ها مربوط می شود. بنابراین این فکر را از ذهن خود خارج کنید که سئو فقط مخصوص وردپرس است و باید بر روی آن اجرا گردد. در حقیقت شخصی که دوره آموزش سئو را به طور کامل گذرانده باشد، به خوبی می تواند هر سایتی و یا هر کلمه کلیدی را به بهترین نحو سئو کند و به صفحه اول گوگل و یا نتایج بالاتر دست یابد. پس سئو را نمی‌ توان مختص یک نوع زبان برنامه ‌نویسی دانست.
<a href="https://nilanet.com/social-service" >خدمات شبکه اجتماعی نیلانت</a>

 

 

منظور از سئو اینستاگرام چیست؟

خدمات اینستاگرام/ خرید بازدید استوری اینستاگرام/ افزایش سیو پست اینستاگرام/ خرید لایک ارزان برای پست اینستاگرام/ خرید فالور واقعی اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

 

در صورتی که شما آموزش های لازم مربوط به اینستاگرام را دیده باشید، مسلما می دانید که در این شبکه اجتماعی چطور باید دیده شوید. معمولا بعضی از افرادی که می خواهند پیج های آنها در نتایج گوگل مورد بازدید قرار گیرد، تصور می کنند که آموزش سئو اینستاگرام امری ضروری می باشد. ولی باید بگوییم که اینگونه نیست. در حقیقت با سرچ کردن کلمه ای توسط کاربر احتمال دارد که اطلاعات شما در نتایج گوگل بالا بیاید. علاوه بر آن، در صورت درگیری زیاد کاربران با پیج اینستاگرام شما، ممکن است که پیج تان در نتایج گوگل بازدید زیادی بخورد.
<a href="https://nilanet.com/product/youtube-subscribe" > سابسکرایب یوتیوب</a>

 

 

سئو یوتیوب به چه صورت است؟

افزایش سابسکرایب یوتیوب با روش کاملا استاندارد و طبیعی / خرید سابسکرایب ارزان با بهترین قیمت و تحویل فوری / آیا به دنبال سابسکرایب واقعی یوتیوب هستید ؟

افزایش سابسکرایب یوتیوب

یک مورد مهم که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است، سئو یوتیوب می باشد. باید بدانید که سئو یوتیوب به صورت جداگانه آموزش داده نمی شود. در واقع سئو یوتیوب به آن دسته از اطلاعاتی گویند که در کپشن پست های یوتیوب شما قرار دارد و عنوان مطلب را بیان می نماید. ولی به هر حال می توان به انجام کارهای لازم پرداخت. یعنی می توان یک سری لینک سازی ها را که در محتوای یوتیوب شما سئو گردیده است را در نتایج گوگل دید. از آنجایی که دنیای سئو یک مسیر مشخصی را طی می‌ کند، لذا شما برای دیده شدن در نتایج گوگل، باید بر روی هر پلتفری، طبق آن مسیر پیش بروید. پس قرار نیست که کار متفاوتی در این مورد صورت پذیرد. ذکر این نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که به علت ویدیو محور بودن یوتیوب، پست های شما در قسمت ویدیویی یوتیوب بازدید بیشتری خواهد داشت.
<a href="https://nilanet.com/seo" >سئو سلیت چیست با نیلانت</a>

 

 

بیان یک سری اصطلاحات متداول در سئو

اصطلاحات متداول در سئو

اصطلاحات متداول در سئو

در آخر قصد داریم به معرفی یک سری اصطلاحات رایج دوره آموزش سئو نیلانت بپردازیم تا اگر جایی این اصطلاحات را مشاهده کردید، معنای آنها را بدانید.
1- سرچ طبیعی
در بعضی مواقع کاربر با سرچ کلمات در گوگل، وارد سایت شما می شود که به آن سرچ ارگانیک گویند. پس اگر شخصی از طریق کلیک بر روی لینک های تبلیغاتی و یا مواردی از این قبیل به سایت ورود پیدا کند، دیگر مربوط به جستجوی طبیعی نمی باشد.
2- ترافیک ارگانیک
ترافیک ارگانیک به ورودی هایی اطلاق می شود که کاربران با استفاده از سرچ گوگل به سایت شما راه می یابند.
3- نتایج طبیعی
<a href="https://www.reddit.com/user/seomagnew" > ردیت نیلانت</a>

همانطور که از نام آن مشخص است، به نتایج طبیعی در نتایج گوگل گویند، نه نتایجی که با تبلیغات گوگل مرتبط هستند. اگر علامت ad را در کنار بعضی از نتایج گوگل مشاهده نمودید، باید بدانید که با ارگانیک ریزالت ها متفاوت می باشند.
4- چگالی کلمات کلیدی
در حقیقت رعایت تکرار کلمه کلیدی نسبت به کل کلمات محتوا یکی از موضوعات بسیار مهم دوره آموزش سئو نیلانت می باشد. به گونه ای که این کلمات کلیدی نباید بیش از حد در متن تکرار شوند.

5- نتایج پولی یا پید ریزالت
معمولا سایت هایی که در نتایج گوگل با پرداخت هزینه به این نقطه رسیده اند و با کلیک شما از حساب آنها کسر می شود را نتایج پولی می نامند.

 

 

دوره های آموزشی

 

  • دوره آموزش سئو

  • دوره آموزش سرچ کنسول

  • دوره آموزش اسکرین فراگ

  • دوره آموزش سئو تکنیکال

بر کسی پوشیده نیست که در جهان امروز بهترین سرمایه گذاری ، سرمایه گزاری بر روی خود است.

امروزه یکی از مهم ترین فاکتور ها برای هر کسب کار اینترنتی، سئو می باشد. لذا آکادمی نیلانت اقدام به تولید دوره های آموزش متنوعی در حوزه سئو کرده است.

برخی ویژگی های این دوره های آموزشی :

  • معرفی کار آموزان برای امتحان فنی و حرفه ای و دریافت مدرک بین الملی
  • آموزش های کامل و جامع
  • کاملا عملی و تصویری
  • گویندگی حرفه ای و واضح
  • به کار گیری و استخدام کار آموزان برتر
  • آپدیت ماهیانه آموزش ها
  • ……..

توجه
<a href="https://amirmrseo.blogspot.com" >بلاگ اسپات نیلانت</a>

تمامی دوره های آموزشی انحصاری  و تولید آکادمی نیلانت می باشد لذا هر گونه کپی از این محصولات پیگیرد قانونی دارد.

 

دوره سئو یوتیوب

دوره آموزش سئو یوتیوب

دوره آموزش سئو یوتیوب

این دوره شامل:

  • صفر تا صد ساخت استاندارد چنل یوتیوب
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش سئو یوتیوب
  • کسب درآمد از یوتیوب

امروزه بسیاری از بلاگر ها، بازیگران و… چنل های رسمی خود را در یوتیوب راه اندازی کرده اند. این اتفاق یعنی حجوم کاربران ایرانی به یوتیوب. این یک فرصت فوق العاده می باشد که جزو اولین نفراتی باشید که چنل های پرطرفدار آینده را راه اندازی کرده اند.

اگر به دنبال این هستید که چنل خود را راه اندازی کنید و در سریع ترین زمان ممکن، کسب درآمد از یوتیوب را شروع کنید، دوره آموزش سئو یوتیوب مناسب شما می باشد.  همچنین اگر چنل یوتیوب دارید و می خواهید بازدید ویدئو های خود را بالا ببرید تا درآمد بیشتری کسب کنید، بخش سئو یوتیوب دوره (که به صورت تخصصی برای افزایش بازدید ویدئو، تهیه و تولید شده است) به شما کمک شایانی خواهد کرد.
Reference : <a href="https://nilanet.com" >نیلانت</a>

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.